Kolejna wspólna kampania profilaktyczna Onkofundacji Alivia i AMS!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. W tym szczególnym okresie Onkofundacja Alivia i AMS chcą zwrócić uwagę Polek na profilaktykę oraz diagnostykę nowotworów piersi. W ramach kampanii, w największych miastach Polski, wyemitowanych zostanie ponad 3 miliony treści edukacyjnych!

Do końca października, na wiatach przystanków, w galeriach handlowych oraz klubach fitness, wyświetlone zostaną treści edukacyjne skierowane do kobiet. Ich celem jest zachęcenie do profilaktyki i badania piersi. Działania AMS i Alivii to łącznie ponad 3,2 mln emisji na przeszło 1,8 tysiąca ekranów! Tylko na samych Digital Citylightach dziennie pojawi się 19 godzin materiału związanego z tą kampanią. 

“Do końca miesiąca na Digital Citylightach AMS przypominamy o trwającym różowym październiku. Na pasku wiadomości pojawia się reklama natywna, a plansze kontentowe na naszych nośnikach informują o konieczności badania piersi. Dodatkowo zeskanowany za pomocą smartfona QR kod kieruje wprost na stronę Alivii, ze zbiorem informacji o profilaktyce raka piersi” – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS. 

Wspólną kampanią Onkofundacja Alivia i AMS chcą zwrócić uwagę Polek na znaczenie badań profilaktycznych we wczesnym wykrywaniu raka piersi, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem onkologicznym.

Dodaj chorym odwagi!

Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.

“Realia w Polsce nadal odbiegają od standardów panujących w Unii Europejskiej. Tak pod względem profilaktyki, jak i zakresu opieki medycznej adresowanej do kobiet ze zdiagnozowanym rakiem piersi. Diagnostyka i wczesna wykrywalność jest jednym z obszarów, którymi zajmujemy się od samego początku. Dzięki takim akcjom, jak obecna, prowadzona na nośnikach cyfrowych w przestrzeni publicznej, możemy skutecznie dotrzeć do kobiet z wartościowym, uświadamiającym przekazem” – mówi Agata Polińska, wiceprezeska Onkofundacji Alivia.

Więcej o kampanii i Onkofundacji Alivia: https://alivia.org.pl/kampania/miesiac-swiadomosci-raka-piersi/

Więcej o content marketingu w DOOH: https://ams.com.pl/o-nas/aktualnosci/ams-stawia-na-autorski-kontent-i-odswieza-marke-cityinfo 

Zapisz się, aby otrzymywać najświeższe informacje ze świata onkologii!

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (onkoskaner.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Onkozbiórka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.