Ruszyła kampania społeczna Alivii – PIENIĄDZE MOGĄ POKONAĆ RAKA

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

świnka skarbonka walczy z rakiem

Rak to wyjątkowo trudny przeciwnik. Rujnuje nie tylko zdrowie, ale często również budżet osób chorych i ich rodzin. W polskich warunkach, gdzie kolejki do badań i konsultacji są na kilka miesięcy czekania a pewne terapię nie wchodzą do koszyka świadczeń refundowanych – proces leczenia często zależy od zasobności portfela chorego.

Oparta na przewrotnym pomyśle kampania, za której koncept strategiczny i kreatywny odpowiada DDB Warszawa, przygotowana została dla Fundacji Alivia pro bono. Jej celem jest przełamanie schematów w mówieniu i myśleniu o leczeniu raka – odejście od wzniosłego tonu, pokazanie wprost brutalnej rzeczywistości i konkretnych aspektów walki z chorobą oraz zachęcenie ludzi do działania, w tym wymiernego gestu: wsparcia finansowego. Projekt jest efektem kilkumiesięcznej pracy kilku zespołów – przede wszystkim DDB i Platige Image. W planowanie mediów zaangażowane są OMD, Equinox, Initiative, za działania PR odpowiada agencja Rc2. Swój czas antenowy udostepniły kampanii Grupa mediowa TVN, Platforma nc+ oraz AT Media – nadawca takich kanałów jak Polonia1 i Tele5. Powierzchni w przestrzeni miejskiej użyczyły AMS i Digital Bilboard. Wszystkie wyżej wymienione podmioty wsparły kampanię pro bono.

Podoba Ci się to co robimy? Nasze działania są możliwe dzięki regularnym darowiznom od indywidualnych osób. Pomóż nam walczyć dalej! Dołącz do Pogromców Raka!

DZIAŁAJ TERAZ!

Pacjenci onkologiczni z obniżoną odpornością, szczególnie podczas immunoterapii, chemioterapii i radioterapii, to grupa wyjątkowo narażona na zachorowania wirusowe. Zgłaszając się do szpitala – ryzykują życiem.

Aktualności