KRS 0000358654

Różowe pilarki Husqvarny pozwalają „Podzielić się Mocą”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

18 października 2016 roku byliśmy na konferencji zorganizowanej przez firmę Husqvarna. Producent sprzętu do pielęgnacji zieleni zainicjował kampanię „Podziel się Mocą”, aby wesprzeć podopiecznych Fundacji Alivia.

Kampania „Podziel się Mocą” ruszyła z okazji międzynarodowego miesiąca walki z rakiem piersi, który obchodzony jest w październiku. W ramach akcji przygotowane zostały symboliczne różowe pilarki – zabawki oraz specjalna różowa wersja pilarki H450. Różowe pilarki można zakupić na aukcjach prowadzonych przez Husqvarnę.

Dwie aukcje charytatywne zostały już zakończone. Cały dochód ze sprzedaży wylicytowanych pilarek – 4 950 zł – trafi na konto Fundacji Alivia.

Akcja wciąż trwa! Zaglądajcie na Facebook na profil Husqvarna Polska i Fundacji Alivia, i bierzcie udział w aukcjach!

husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą

Zapisz się, aby otrzymywać najświeższe informacje ze świata onkologii!

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (kolejkoskop.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Onkozbiórka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.