Różowe pilarki Husqvarny pozwalają “Podzielić się Mocą”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

18 października 2016 roku byliśmy na konferencji zorganizowanej przez firmę Husqvarna. Producent sprzętu do pielęgnacji zieleni zainicjował kampanię “Podziel się Mocą”, aby wesprzeć podopiecznych Fundacji Alivia.

Kampania “Podziel się Mocą” ruszyła z okazji międzynarodowego miesiąca walki z rakiem piersi, który obchodzony jest w październiku. W ramach akcji przygotowane zostały symboliczne różowe pilarki – zabawki oraz specjalna różowa wersja pilarki H450. Różowe pilarki można zakupić na aukcjach prowadzonych przez Husqvarnę.

Dwie aukcje charytatywne zostały już zakończone. Cały dochód ze sprzedaży wylicytowanych pilarek – 4 950 zł – trafi na konto Fundacji Alivia.

Akcja wciąż trwa! Zaglądajcie na Facebook na profil Husqvarna Polska i Fundacji Alivia, i bierzcie udział w aukcjach!

Podoba Ci się to co robimy? Nasze działania są możliwe dzięki regularnym darowiznom od indywidualnych osób. Pomóż nam walczyć dalej! Dołącz do Pogromców Raka!

husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą husqvarna kampania podziel się mocą

DZIAŁAJ TERAZ!

Pacjenci onkologiczni z obniżoną odpornością, szczególnie podczas immunoterapii, chemioterapii i radioterapii, to grupa wyjątkowo narażona na zachorowania wirusowe. Zgłaszając się do szpitala – ryzykują życiem.

Aktualności