Z radością informujemy, że nasza kampania Wojna z rakiem zdobyła pierwsze miejsce w konkursie MIXX Awards 2016, w kategorii Public Service and Non-profit campaign 🙂
MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu organizowany już od 10 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność.
Poprzez kampanię Wojna z rakiem chcieliśmy pokazać, że chorzy na raka nie potrzebują litości, ale solidarności. W ramach kampanii powstał spot utrzymany w estetyce gry komputerowej, przedstawiający ciężką bitwę, rozgrywaną między uzbrojoną, waleczną kobietą a olbrzymią bestią – metaforą raka. W ten sposób chcieliśmy zwrócić uwagę na bohaterstwo i niezłomność pacjentów, którzy zmagają się z chorobą nowotworową i nie poddają się, mimo obciążającego leczenia. Staraliśmy się też zachęcić zdrowe osoby do solidarności z chorymi i wsparcia w często bardzo kosztownym procesie leczenia.
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.
Poziom zgłoszeń był bardzo wysoki, ale wyrównany. Było to powodem wielu intensywnych dyskusji do ostatnich chwil obrad Jury. Kierując się prestiżem i wagą konkursu MIXX Awards zdecydowaliśmy, że na złote statuetki zasługują tylko kampanie wybitne. Kampanie, które nie tylko zdobyły najwyższe noty we wszystkich czterech kategoriach oceny, ale także wyznaczały dobre, nowe standardy dla całej branży. Myślę, że nam się to udało — kampanie Allegro, Alivii czy IKEA zdecydowanie takie są
— podsumował Piotr Piętka, Prezes Publicis Media, Wiceprzewodniczący Jury.
mixx-awards.pl/poznaj-zwyciezcow-mixx-awards-2016
W prace nad kampanią Wojna z rakiem zaangażowali się pro bono Platige Image, Saatchi&Saatchi, Interactive Solutions, Big Picture.