Październik to międzynarodowy miesiąc walki z rakiem piersi. Z tej okazji Husqvarna rusza z kampanią „Podziel się Mocą”. Akcja ma na celu włączenie się w walkę z rakiem piersi i wsparcie podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. W ramach kampanii przygotowane zostały symboliczne różowe pilarki-zabawki oraz specjalna różowa wersja pilarki H450. Środki z ich sprzedaży zasilą konto fundacji Alivia. W październiku każdy może „podzielić się mocą” i wspomóc walkę z rakiem włączając się do akcji.
Różowe zabawki
Przez cały miesiąc w Autoryzowanych Punktach Dilerskich Husqvarna dostępne będą limitowane, różowe, zabawkowe pilarki Husqvarna. 10 złotych ze sprzedaży każdej zabawki trafi na konto Fundacji Onkologicznej Alivia, która wspiera kobiety w walce z rakiem piersi.
„Podziel się Mocą to kampania, z której jesteśmy szczególnie dumni. Walka z rakiem piersi to duży problem w naszym kraju, jak i na świecie. Cieszymy się, że przy okazji miesiąca walki z rakiem piersi, możemy wesprzeć podopiecznych Fundacji Alivia. Serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzenia punktów sieci dilerskiej Husqvarna i zakupienia swojej „cegiełki” na ten szczytny cel. Taka zabawka jest pięknym symbolem dzielenia się mocą”
– powiedział Maciej Konieczny, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Husqvarna.
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.
Aukcja charytatywna
Różowe pilarki-zabawki to nie wszystko. Husqvarna przygotowała jeszcze jeden bardzo nietypowy produkt. Specjalnie na tę okazję powstały również oryginalne różowe modele pilarek H450. Produkt powstał w serii limitowanej i będzie dostępny m.in.: na aukcji charytatywnej prowadzonej przez serwis Allegro. Środki ze sprzedaży również zasilą konto fundacji Alivia. Dla drwali i osób pracujących pilarką to bardzo zachęcająca oferta i kolejna okazja do „Podzielenia się Mocą”.
„Nasze podopieczne potrzebują mocy do walki z rakiem: potrzebują informacji o swojej chorobie, optymalnych sposobach i miejscach jej leczenia, potrzebują reprezentacji ich problemów wobec decydentów, często potrzebują też wsparcia finansowego, by udźwignąć koszty związane z chorobą i jej leczeniem w sytuacji przewlekłej niedyspozycji zawodowej. Jesteśmy ogromnie wdzięczni firmie Husqvarna za stworzenie fantastycznej inicjatywy, dzięki której zdrowi i silni mogą podzielić się mocą z chorymi na raka kobietami, wspierając nasze działania na rzecz tej grupy. Ta moc to pomoc na wagę życia.”
– skomentowała Agata Polińska, wiceprezes fundacji Alivia.
Alivia walczy cały rok
Fundacja powstała w 2010 roku i od tego czasu nieprzerwanie wspiera podopiecznych w walce z rakiem. Szczególną opieką otacza młode kobiety, które dopiero wchodzą w dorosłe życie. Fundacja wpiera swoich podopiecznych nie tylko finansowo. Pomaga mobilizować i aktywizować chore kobiety do walki i bycia silną, szuka dodatkowych środków, lekarzy i ośrodków leczniczych oraz wspiera wiedzą i poszukuje najlepszych rozwiązań w terapii. Fundacja dodatkowo tworzy kampanie społeczne, mające na celu zwiększanie świadomości problemu wśród Polaków i reprezentuje pacjentów przed ustawodawcami.
* * *
Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w 2010 roku. Fundacja propaguje proaktywną postawę i przejęcie inicjatywy w zapobieganiu i leczeniu chorób nowotworowych. Misją fundacji jest mobilizowanie i aktywizowanie chorych na raka do bycia odważnym, aktywnym pacjentem, poszukującym najlepszych terapii, lekarzy i ośrodków, najkrótszych kolejek do badań diagnostycznych i wszelkich innych informacji, które mogą poprawić ich wyniki leczenia i stan zdrowia.
Fundacja Alivia edukuje i reprezentuje pacjentów onkologicznych w debacie publicznej oraz daje narzędzia, dzięki którym mogą oni odważniej decydować o swoim zdrowiu, miejscu i sposobie leczenia. Udziela również porad odnośnie sposobów dotarcia do informacji na temat danego przypadku. Zachęca do aktywnego udziału w procesie leczenia i podejmowania decyzji wspólnie z lekarzem. W kryzysowych sytuacjach organizuje zbiórki funduszy na niezbędne i nierefundowane świadczenia medyczne i wspiera chorych finansowo.
Od 2012 roku fundacja Alivia ma status organizacji pożytku publicznego, co uprawnia ją do otrzymywania 1% podatku dochodowego od osób fizycznych.
* * *
Spółka Husqvarna® – największy światowy producent wysokiej klasy urządzeń mechanicznych, przeznaczonych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok, takich jak m.in. pilarki, wykaszarki, kosiarki i traktory ogrodowe. Jest również europejskim liderem w produkcji systemów nawadniających pod marką Gardena, a także wiodącym producentem narzędzi tnących i diamentowych dla przemysłu budowlanego. Przychody netto za 2011 rok osiągnęły poziom 32 miliardów koron szwedzkich, a średnia liczba zatrudnionych pracowników wyniosła około 15.000 osób. Dodatkowe informacje o firmie dostępne są na stronie: www.husqvarna.com.
Kontakt do Biura Prasowego Husqvarna:
Marta Winiarek-Miętus
RZECZNIK PRASOWY FIRMY HUSQVARNA
tel. 601 145 133
[email protected]
Dominik Desperak
BIURO PRASOWE HUSQVARNA
tel. 531 676 595
[email protected]