W najbliższy weekend (4-6 lutego) na nośnikach AMS w 70 miastach Polski wyemitowanych zostanie ponad pół miliona reklam i treści edukacyjnych związanych z profilaktyką nowotworów. 6 różnych kreacji odnoszących się do najczęściej występujących nowotworów – raka piersi, szyjki macicy, płuca, jelita grubego i prostaty zostanie wyświetlonych na wiatach przystanków, w centrach handlowych oraz klubach fitness.
„Do kampanii angażujemy najnowocześniejszy na rynku system Digital OOH. Wyemitujemy między innymi treści wideo w Move TV oraz reklamę natywną na pasku informacyjnym Digital Citylightów. AMS od lat realizuje i włącza się we wspólne działania z innymi podmiotami w ramach wpisanych w nasze DNA aktywności CSR-owych” – wyjaśnia Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.
Wspólną kampanią Onkofundacja Alivia i AMS chcą zwrócić uwagę Polaków na znaczenie badań profilaktycznych we wczesnym wykrywaniu nowotworów, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem nowotworów.
„Rak jest w stanie rozwijać się po cichu przez wiele lat i powoli niszczyć nasz organizm. To dlatego badania profilaktyczne są tak ważne. Wcześnie wykryty nowotwór daje się wyleczyć nawet w 100 procentach” – mówi Agnieszka Dolna, koordynatorka ds. programów pomocowych w Onkofundacji Alivia.
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.
Onkofundacja Alivia prowadzi szereg działań mających na celu wspieranie osób chorych na raka oraz poprawę świadomości społeczeństwa na temat chorób nowotworowych. Edukuje i reprezentuje pacjentów onkologicznych w debacie publicznej oraz daje narzędzia, dzięki którym mogą oni odważniej decydować o swoim zdrowiu. Umożliwia im zbieranie środków na leczenie, pomaga wyszukać najkrótsze kolejki na badania specjalistyczne, znaleźć rekomendowane leki, poznać najbardziej przyjaznego lekarza oraz najlepiej oceniany ośrodek onkologiczny, a także wykorzystać w ich leczeniu medycynę personalizowaną.