Miło nam poinformować, że nasza kampania Wojna z rakiem została doceniona prze jury konkursu Kampania Społeczna Roku i otrzymała wyróżnienie w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej 🙂
To już trzecie wyróżnienie dla naszych kampanii. W 2014 wyróżnienie otrzymała kampania „Pieniądze mogą pokonać raka” a w 2015 – „Chwile życia„. Cieszymy się, że nasze kampanie społeczne są dobrze oceniane przez specjalistów, a co najważniejsze, przyczyniają się do zmiany świadomości na temat chorób nowotworowych i osób chorych oraz zachęcają osoby zdrowe do wsparcia pacjentów.
Poprzez spot kampanii Wojna z rakiem chcieliśmy pokazać, że chorzy to nie bezradne ofiary, ale waleczni bohaterowie, którzy stają do walki o życie podczas procesu leczenia. Potrzebują solidarności i wsparcia, by stawiać czoła przeciwnikowi, a można je okazać dokonując wpłaty lub przekazując 1% podatku.
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.
Kampania była szeroko obecna w wysokozasięgowych mediach, powstało 190 publikacji (nie licząc social media). Informacje prezentowano w Wydarzeniach, Teleexpressie, Polsat News, TVP Info, TV Republika, Polskie Radio, naTemat.pl, gazeta.pl, Fakt24.pl, Rmf.fm, Radiozet.pl. Tylko w 2016 r. zasięg wyniósł ponad 68 milionów.
Kampania została zrealizowana dzięki wsparciu firm Saatchi&Saatchi IS, Platige Image, Studio Dobro, Studio Juice i Big Picture.