Kampania „Wojna z rakiem” wyróżniona w konkursie Kampania Społeczna Roku 2016

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Miło nam poinformować, że nasza kampania Wojna z rakiem została doceniona prze jury konkursu Kampania Społeczna Roku i otrzymała wyróżnienie w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej 🙂

To już trzecie wyróżnienie dla naszych kampanii. W 2014 wyróżnienie otrzymała kampania „Pieniądze mogą pokonać raka” a w 2015 – „Chwile życia„. Cieszymy się, że nasze kampanie społeczne są dobrze oceniane przez specjalistów, a co najważniejsze, przyczyniają się do zmiany świadomości na temat chorób nowotworowych i osób chorych oraz zachęcają osoby zdrowe do wsparcia pacjentów.

Poprzez spot kampanii Wojna z rakiem chcieliśmy pokazać, że chorzy to nie bezradne ofiary, ale waleczni bohaterowie, którzy stają do walki o życie podczas procesu leczenia. Potrzebują solidarności i wsparcia, by stawiać czoła przeciwnikowi, a można je okazać dokonując wpłaty lub przekazując 1% podatku.

Dodaj chorym odwagi!

Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.

Kampania była szeroko obecna w wysokozasięgowych mediach, powstało 190 publikacji (nie licząc social media). Informacje prezentowano w Wydarzeniach, Teleexpressie, Polsat News, TVP Info, TV Republika, Polskie Radio, naTemat.pl, gazeta.pl, Fakt24.pl, Rmf.fm, Radiozet.pl. Tylko w 2016 r. zasięg wyniósł ponad 68 milionów.

Kampania została zrealizowana dzięki wsparciu firm Saatchi&Saatchi IS, Platige Image, Studio Dobro, Studio Juice i Big Picture.

kampania wojna z rakiem w konkursie kampania społeczna roku 2016

wręczenie nagród kampania społeczna roku 2016 fundacja alivia

Zapisz się, aby otrzymywać najświeższe informacje ze świata onkologii!

Działaj teraz!

Moglibyśmy uniknąć zgonów ponad 30 tysięcy osób rocznie – 30 tysięcy naszych najbliższych, którzy mogliby żyć – gdyby dostęp do leczenia był na wyższym poziomie.

Podpisz petycję!

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (kolejkoskop.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Onkozbiórka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.