KRS 0000358654

Światowy Dzień Walki z Rakiem – wspólna kampania Onkofundacji Alivia i AMS!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

W najbliższy weekend (4-6 lutego) na nośnikach AMS w 70 miastach Polski wyemitowanych zostanie ponad pół miliona reklam i treści edukacyjnych związanych z profilaktyką nowotworów. 6 różnych kreacji odnoszących się do najczęściej występujących nowotworów – raka piersi, szyjki macicy, płuca, jelita grubego i prostaty zostanie wyświetlonych na wiatach przystanków, w centrach handlowych oraz klubach fitness.

„Do kampanii angażujemy najnowocześniejszy na rynku system Digital OOH. Wyemitujemy między innymi treści wideo w Move TV oraz reklamę natywną na pasku informacyjnym Digital Citylightów. AMS od lat realizuje i włącza się we wspólne działania z innymi podmiotami w ramach wpisanych w nasze DNA aktywności CSR-owych” – wyjaśnia Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.

Wspólną kampanią Onkofundacja Alivia i AMS chcą zwrócić uwagę Polaków na znaczenie badań profilaktycznych we wczesnym wykrywaniu nowotworów, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem nowotworów.

„Rak jest w stanie rozwijać się po cichu przez wiele lat i powoli niszczyć nasz organizm. To dlatego badania profilaktyczne są tak ważne. Wcześnie wykryty nowotwór daje się wyleczyć nawet w 100 procentach” – mówi Agnieszka Dolna, koordynatorka ds. programów pomocowych w Onkofundacji Alivia.

Onkofundacja Alivia prowadzi szereg działań mających na celu wspieranie osób chorych na raka oraz poprawę świadomości społeczeństwa na temat chorób nowotworowych. Edukuje i reprezentuje pacjentów onkologicznych w debacie publicznej oraz daje narzędzia, dzięki którym mogą oni odważniej decydować o swoim zdrowiu. Umożliwia im zbieranie środków na leczenie, pomaga wyszukać najkrótsze kolejki na badania specjalistyczne, znaleźć rekomendowane leki, poznać najbardziej przyjaznego lekarza oraz najlepiej oceniany ośrodek onkologiczny, a także wykorzystać w ich leczeniu medycynę personalizowaną. 

Zapisz się, aby otrzymywać najświeższe informacje ze świata onkologii!

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (kolejkoskop.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Onkozbiórka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.