Miniony wieczór był dla nas bardzo szczęśliwy 🙂 Kampania społeczna „Chwile życie” otrzymała wyróżnienie w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015, natomiast tegoroczna kampania „Wojna z rakiem” zdobyła dwa srebra w konkursie Innovation AD #Award 2016.
Kampania Społeczna Roku 2015
Konkurs jest inicjatywą Fundacji Komunikacji Społecznej a jego celem jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym. Jury konkursu już raz wyróżniło naszą kampanię – w 2014 roku otrzymaliśmy wyróżnienie za kampanię „Pieniądze mogą pokonać raka„.
Tym bardziej cieszy nas, że nasza kolejna kampania również została doceniona. Oceniający zwrócili uwagę na trafnie sformułowany insight oraz oryginalną, przekonującą argumentację, i przyznali Wyróżnienie w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej.
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.
Dziękujemy Agencji Young & Rubicam oraz Opus Film, którzy pro-bono zaangażowali się w produkcję spotu.
Konkurs Innovation AD #Award 2016
Platformę Innovation AD tworzą firmy zrzeszone w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Najważniejsze przedsiębiorswa zajmujące się szeroko pojętym marketingiem, podejmują inicjatywę rozwoju myślenia innowacyjnego i promocji innowacji.
Kampania „Wojna z rakiem” zdobyła 2. miejsce w dwóch kategoriach: Interaction (sposoby interakcji z konsumentem) oraz Touchpoint (punkty styku konsumenta z produktem, marką, ideą lub informacją).
Nie byłoby to możliwe bez zaangażowania twórców spotu: Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Dobro, Platige Image, Studio Juice. Dziękujemy!