KRS 0000358654

Dwa złota i jedno srebro dla kampanii Wojna z rakiem w konkursie Innovation

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Nasza kampania Wojna z rakiem ponownie została doceniona przez ekspertów! :)

Otrzymaliśmy:

  • Złoto w kategorii Doświadczenie/Content za zmianę narracji o trudnych tematach.
  • Złoto w kategorii Doświadczenie/UX za wręczenie broni do walki ze śmiertelnym problemem.
  • Srebro w kategorii Media/Aplikacje i platformy za stworzenie aplikacji, dzięki której bawiąc się, jednocześnie skutecznie pomagamy osobom chorym na raka.

Konkurs INNOVATION kierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Nagradza zarówno projekty, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee.

Dziękujemy firmom Platige Image, Saatchi & Saatchi IS oraz Dobro, które pro bono przygotowały niezwykły spot oraz grę mobilną!

Zapisz się, aby otrzymywać najświeższe informacje ze świata onkologii!

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (kolejkoskop.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Onkozbiórka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.