Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. W tym szczególnym okresie Onkofundacja Alivia i AMS chcą zwrócić uwagę Polek na profilaktykę oraz diagnostykę nowotworów piersi. W ramach kampanii, w największych miastach Polski, wyemitowanych zostanie ponad 3 miliony treści edukacyjnych!
Do końca października, na wiatach przystanków, w galeriach handlowych oraz klubach fitness, wyświetlone zostaną treści edukacyjne skierowane do kobiet. Ich celem jest zachęcenie do profilaktyki i badania piersi. Działania AMS i Alivii to łącznie ponad 3,2 mln emisji na przeszło 1,8 tysiąca ekranów! Tylko na samych Digital Citylightach dziennie pojawi się 19 godzin materiału związanego z tą kampanią.
“Do końca miesiąca na Digital Citylightach AMS przypominamy o trwającym różowym październiku. Na pasku wiadomości pojawia się reklama natywna, a plansze kontentowe na naszych nośnikach informują o konieczności badania piersi. Dodatkowo zeskanowany za pomocą smartfona QR kod kieruje wprost na stronę Alivii, ze zbiorem informacji o profilaktyce raka piersi” – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.
Wspólną kampanią Onkofundacja Alivia i AMS chcą zwrócić uwagę Polek na znaczenie badań profilaktycznych we wczesnym wykrywaniu raka piersi, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem onkologicznym.
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.
“Realia w Polsce nadal odbiegają od standardów panujących w Unii Europejskiej. Tak pod względem profilaktyki, jak i zakresu opieki medycznej adresowanej do kobiet ze zdiagnozowanym rakiem piersi. Diagnostyka i wczesna wykrywalność jest jednym z obszarów, którymi zajmujemy się od samego początku. Dzięki takim akcjom, jak obecna, prowadzona na nośnikach cyfrowych w przestrzeni publicznej, możemy skutecznie dotrzeć do kobiet z wartościowym, uświadamiającym przekazem” – mówi Agata Polińska, wiceprezeska Onkofundacji Alivia.
Więcej o kampanii i Onkofundacji Alivia: https://alivia.org.pl/kampania/miesiac-swiadomosci-raka-piersi/
Więcej o content marketingu w DOOH: https://ams.com.pl/o-nas/aktualnosci/ams-stawia-na-autorski-kontent-i-odswieza-marke-cityinfo