”Rak to nie koniec świata” – to główny przekaz naszej nowej kampanii społecznej, której celem jest pokazanie, że odpowiednie wsparcie, może poprawiać rokowania, nawet w przypadku bardzo niepomyślnej diagnozy.
Historie naszych podopiecznych stanowią tego najlepszy przykład. Odwaga w proszeniu o pomoc – szczególnie finansową, determinacja w poszukiwaniu najlepszych metod leczenia, nieustępliwość i niezłomność pozwalają im oraz wielu innym chorym cieszyć się życiem i z nadzieją patrzeć w przyszłość.
Chcemy też zachęcać osoby zdrowe do solidarności z chorymi i przekazania 1,5% podatku Onkofundacji Alivia, aby kontynuować nasze działania i tworzyć narzędzia, dzięki którym pacjenci onkologiczni mogą odważnie korzystać ze zdobyczy światowej medycyny i dzielnie stawiać czoła chorobie każdego dnia.
Kampania powstała przy współpracy z agencją Molecular Worldwide. W spocie, w rolach głównych, wystąpili nasi Podopieczni: Paulina, Ola, Monika oraz Piotr, dzieląc się swoimi bardzo osobistymi historiami. Jesteśmy bardzo wzruszeni i dziękujemy za Wasze zaufanie. 30-sekundowy film, utrzymany w tonacji dokumentu, zawiera prawdziwe i niezwykle emocjonalne wypowiedzi zarejestrowane podczas rozmów z reżyserką Martą Pruską.
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.
Kampanię, która potrwa do końca kwietnia 2024 roku, będzie można zobaczyć w telewizji, social mediach, na zewnętrznych nośnikach, a także w środkach transportu miejskiego w największych miastach w Polsce.