Kampania społeczna „Wojna z rakiem” otrzymała złotą statuetkę w kategorii Pro bono, w konkursie Effie Awards! To jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki.
Kampania ruszyła na początku 2016 roku i miała na celu uświadomić odbiorcom, jak bardzo ważna na wojnie z rakiem jest siła, odwaga i solidarność. Film stylizowany jest na grę komputerową, aby stworzyć symboliczny świat wnętrza organizmu, w którym rak jest intruzem. Pieniądze zamieniane są na amunicję, której każdy pacjent onkologiczny potrzebuje, aby mieć dostęp do innowacyjnych, nierefundowanych przez NFZ leków i nowych terapii.
Dowiedz się więcej: www.alivia.org.pl/jak-pomagamy/kampanie-spoleczne/2016-wojna-z-rakiem/
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.
Kampania odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych, była też obecna m.in. w TV i radiu, a pozyskane dzięki kampanii środki z 1% podatku wspomogły chorych na raka.
Bardzo cieszymy się, że nasza kampania została doceniona przez ekspertów i dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu: Platige Image, Saatchi & Saatchi IS, Big Picture!