KRS 0000358654

Złoto dla kampanii Wojna z rakiem w konkursie Effie Awards

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Kampania społeczna „Wojna z rakiem” otrzymała złotą statuetkę w kategorii Pro bono, w konkursie Effie Awards! To jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki.

Kampania ruszyła na początku 2016 roku i miała na celu uświadomić odbiorcom, jak bardzo ważna na wojnie z rakiem jest siła, odwaga i solidarność. Film stylizowany jest na grę komputerową, aby stworzyć symboliczny świat wnętrza organizmu, w którym rak jest intruzem. Pieniądze zamieniane są na amunicję, której każdy pacjent onkologiczny potrzebuje, aby mieć dostęp do innowacyjnych, nierefundowanych przez NFZ leków i nowych terapii.

Dowiedz się więcej: www.alivia.org.pl/jak-pomagamy/kampanie-spoleczne/2016-wojna-z-rakiem/

Kampania odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych, była też obecna m.in. w TV i radiu, a pozyskane dzięki kampanii środki z 1% podatku wspomogły chorych na raka.

Bardzo cieszymy się, że nasza kampania została doceniona przez ekspertów i dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu: Platige Image, Saatchi & Saatchi IS, Big Picture!

Zapisz się, aby otrzymywać najświeższe informacje ze świata onkologii!

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (kolejkoskop.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Onkozbiórka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.