11 czerwca 2016 roku uczestniczyliśmy w Dniu Różowej Wstążki w ramach kampanii Avon kontra Rak Piersi. W wydarzeniu uczestniczyło prawie 7000 osób, które w miłej atmosferze zabawy i relaksu dowiedziały się jak ważny jest zdrowy styl życia i regularne badania profilaktyczne.
AVON kontra Rak Piersi to kampania edukacyjna prowadzona w Polsce od 1998 roku. Jej celem jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna.
Podczas Dnia Różowej Wstążki, który odbył się w sobotę na Bulwarach Wiślanych w Warszawie uczestnicy mogli między innymi posłuchać wywiadów z ekspertami odpoczywając na różowych leżakach, skorzystać z konsultacji z onkologami, wziąć udział w zajęciach fitness, czy też skorzystać z usług makijażystów. Dużą popularnością cieszyły się również stoiska organizacji non-profit: Fundacji Onkologicznej Alivia, a także Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum i Fundacji Rak’n’Roll-Wygraj życie.
Osoby odwiedzające nasze stoisko mogły zdobyć więcej wiedzy na temat profilaktyki nowotworów oraz dowiedzieć się, czym zajmuje się nasza fundacja. Uczestnicy mieli też możliwość wysłuchania wywiadu z Prezesem Alivii, Bartoszem Polińskim.
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.