KRS 0000358654

DIGITAL BOARD

Grupa DIGITAL BOARD proponuje bogatą ofertę oryginalnych projektów z zakresu reklamy zewnętrznej przy wykorzystaniu nowoczesnego technologii ekranów LED.
W skład firmy wchodzą najlepsi specjaliści w tej dziedzinie – osoby z największym doświadczeniem w kraju: zarówno ze względu na wiedzę na temat technologii
jak i działań marketingowych z nią związanych.
Od lat realizujemy duże kampanie reklamowe w największych miastach Polski, takich jak Warszawa, oraz akcje eventowe. Współpracujemy z topowymi firmami sieciowymi, agencjami reklamowymi, telewizją, domami mediowymi itp.
DIGITAL BOARD kompleksowo obsługuje proponowane przez siebie rozwiązania: stałe instalacje w postaci sieci ekranów LED w rocznym harmonogramie, instalacje tymczasowe oraz ekspozycje nietypowe takie jak ambient. Ponadto zajmujemy się organizacją imprez eventowych.
Proponujemy: ekrany LED, telebimy, ekrany reklamowe oraz informacyjne, wszelką reklamę na telebimach.
Emisja reklam czy też materiałów promocyjnych odbywa się na ogromnych, najnowocześniejszych ekranach LED, które umożliwiają emisję reklam na
telebimie w cyfrowej jakości, bez względu na porę dnia i warunki atmosferyczne.
W ekspozycjach DIGITAL BOARD połączone jest wyświetlanie typowych (standardowych) spotów reklamowych z emisją materiałów innego typu: rozrywkowych, publicystycznych czy też informacyjnych. Nasze ekrany reklamowe przykuwają uwagę odbiorców znajdujących się poza zasięgiem innych, tradycyjnych mediów! Reklamodawca ma możliwość transmisji na ekranach LED imprez, których jest organizatorem lub sponsorem różnego typu: kulturalnych, muzycznych, sportowych. Prezentując swoją ofertę na ekranach reklamowych (telebimach) wzbogaca swoją reklamę o szeroki wachlarz działań PR i marketingowych.
Firma DIGITAL BOARD w ostatnim czasie wzbogaciła swoją ofertę o nowoczesne rozwiązania z zakresu interaktywnej komunikacji z odbiorą (aplikacje MMS, SMS, Bluetooth) – które umożliwiają natychmiastowe uzyskanie informacji o skuteczności działań.
Reklama na telebimie jest jedną z najbardziej efektywnych i efektownych jednocześnie form reklamy zewnętrznej. Skorzystaj z naszych ekranów LED oraz telebimów
i przekonaj się sam. Sprawdź siłę reklamy na ekranach LED, proponujemy Ci najbardziej topowe lokalizacje, w tym centrum Warszawy!

Zostań naszym partnerem!

Wiemy jak sprawnie i profesjonalnie budować relacje oraz wspólnie realizować projekty. Chętnie podzielimy się wiedzą na temat społecznie odpowiedzialnego biznesu oraz pokażemy jakie korzyści może przynieść komercyjnym firmom. Zapoznaj się z naszą ofertą!

Nasza wizja

Zmienić złośliwego raka w łagodną chorobę

Wierzymy, że przyjdzie dzień, kiedy nawet zaawansowany rak stanie się całkowicie wyleczalny, a jego okrutny charakter będzie tylko wspomnieniem, tak jak cholery, dżumy i wielu innych, początkowo śmiertelnych i strasznych dla ludzkości schorzeń.

Wspierać polską onkologię i służbę zdrowia

Alivia prowadzi działania rzecznicze, zwracając uwagę decydentów na problemy polskiej onkologii i skłaniając do wprowadzania zmian, korzystnych dla pacjentów onkologicznych.

Edukować, uświadamiać, reprezentować

To wiedza zmienia niemożliwe w możliwe. Dlatego dbamy, by być na bieżąco i dostarczać nowości ze światowej onkologii w przystępny sposób. Każdy dzień opóźnienia w diagnozie wiąże się z ryzykiem braku możliwości skutecznego leczenia.

Dostarczać praktyczne narzędzia dla pacjenta

Dążymy do tego, by zapewnić ludziom chorym na raka narzędzia, dzięki którym będą mogli odważnie korzystać ze zdobyczy światowej medycyny i wygrywać z chorobą każdego dnia.

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (kolejkoskop.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Onkozbiórka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.