Mazda Motor Corporation

Mazda to wiodąca marka japońskich samochodów. W roku 1992 firma przyjęła Kartę Środowiska Naturalnego Mazdy, jej celem jest jeszcze większe zaangażowanie marki w dbaniu o środowisko naturalne. Dwa lata później firma uzyskała jako pierwszy japoński producent samochodów certyfikat jakości ISO 9002. W roku 1996 miejsce tego certyfikatu zajęło ISO 9001, najwyższa norma jaką można było otrzymać. Filozofią marki jest hasło „zoom-zoom”, które towarzyszy firmie od 2002 roku, nawiązujące do przyjemności z jazdy.

Zostań naszym partnerem!

Wiemy jak sprawnie i profesjonalnie budować relacje oraz wspólnie realizować projekty. Chętnie podzielimy się wiedzą na temat społecznie odpowiedzialnego biznesu oraz pokażemy jakie korzyści może przynieść komercyjnym firmom. Zapoznaj się z naszą ofertą!

Nasza wizja

ZMIENIĆ ZŁOŚLIWEGO RAKA W ŁAGODNĄ CHOROBĘ

Wierzymy, że przyjdzie dzień, kiedy nawet zaawansowany rak stanie się całkowicie wyleczalny, a jego okrutny charakter będzie tylko wspomnieniem, tak jak cholery, dżumy i wielu innych, początkowo śmiertelnych i strasznych dla ludzkości schorzeń.

WSPIERAĆ POLSKĄ ONKOLOGIĘ I SŁUŻBĘ ZDROWIA

Alivia prowadzi działania rzecznicze, zwracając uwagę decydentów na problemy polskiej onkologii i skłaniając do wprowadzania zmian, korzystnych dla pacjentów onkologicznych.

EDUKOWAĆ, UŚWIADAMIAĆ, REPREZENTOWAĆ

To wiedza zmienia niemożliwe w możliwe. Dlatego dbamy, by być na bieżąco i dostarczać nowości ze światowej onkologii w przystępny sposób. Każdy dzień opóźnienia w postawieniu diagnozy wiąże się z ryzykiem braku możliwości skutecznego leczenia.

DOSTARCZAĆ PRAKTYCZNE NARZĘDZIA DLA PACJENTA

Dążymy do tego, by zapewnić ludziom chorym na raka narzędzia, dzięki którym będą mogli odważnie korzystać ze zdobyczy światowej medycyny i wygrywać z chorobą każdego dnia.

 

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (kolejkoskop.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Program Skarbonka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.