Kampanie społeczne Alivii z 3 nagrodami!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Miniony wieczór był dla nas bardzo szczęśliwy 🙂 Kampania społeczna „Chwile życie” otrzymała wyróżnienie w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015, natomiast tegoroczna kampania „Wojna z rakiem” zdobyła dwa srebra w konkursie Innovation AD #Award 2016.

Kampania Społeczna Roku 2015

Konkurs jest inicjatywą Fundacji Komunikacji Społecznej a jego celem jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym. Jury konkursu już raz wyróżniło naszą kampanię – w 2014 roku otrzymaliśmy wyróżnienie za kampanię „Pieniądze mogą pokonać raka„.

Tym bardziej cieszy nas, że nasza kolejna kampania również została doceniona. Oceniający zwrócili uwagę na trafnie sformułowany insight oraz oryginalną, przekonującą argumentację, i przyznali Wyróżnienie w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej.

Dziękujemy Agencji Young & Rubicam oraz Opus Film, którzy pro-bono zaangażowali się w produkcję spotu.

agata polińska na gali rozdania nagród kampania społeczna roku 2015
Agata Polińska, wiceprezes Fundacji Alivia

Konkurs Innovation AD #Award 2016

Platformę Innovation AD tworzą firmy zrzeszone w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Najważniejsze przedsiębiorswa zajmujące się szeroko pojętym marketingiem, podejmują inicjatywę rozwoju myślenia innowacyjnego i promocji innowacji.

Kampania „Wojna z rakiem” zdobyła 2. miejsce w dwóch kategoriach: Interaction (sposoby interakcji z konsumentem) oraz Touchpoint (punkty styku konsumenta z produktem, marką, ideą lub informacją).

Nie byłoby to możliwe bez zaangażowania twórców spotu: Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Dobro, Platige Image, Studio Juice. Dziękujemy!

Nie moglibyśmy działać bez wsparcia naszych Darczyńców. Pomóż nam działać dalej!

monster-aim-1.png

jak uzyskać zniżkę na przejazd?

WAŻNE:

Zniżka dostępna jest dla pacjentów korzystających z aplikacji iTaxi i płacących za przejazd w aplikacji (podpięta karta płatnicza)

  1. Pobierz i zainstaluj  aplikację iTaxi na swoim telefonie
  2. Kod zniżkowy dla użytkowników serwisu Alivia to FUNDACJAALIVIA 
  3. Każdy użytkownik może z kodu skorzystać dowolną ilość razy
  4. Użytkownik korzystający z kodu otrzymuje rabat w wysokości 10% kwoty rachunku (max 10 PLN na jeden przejazd) 

 

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (kolejkoskop.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Program Skarbonka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.