18 października 2016 roku byliśmy na konferencji zorganizowanej przez firmę Husqvarna. Producent sprzętu do pielęgnacji zieleni zainicjował kampanię „Podziel się Mocą”, aby wesprzeć podopiecznych Fundacji Alivia.
Kampania „Podziel się Mocą” ruszyła z okazji międzynarodowego miesiąca walki z rakiem piersi, który obchodzony jest w październiku. W ramach akcji przygotowane zostały symboliczne różowe pilarki – zabawki oraz specjalna różowa wersja pilarki H450. Różowe pilarki można zakupić na aukcjach prowadzonych przez Husqvarnę.
Dwie aukcje charytatywne zostały już zakończone. Cały dochód ze sprzedaży wylicytowanych pilarek – 4 950 zł – trafi na konto Fundacji Alivia.
Akcja wciąż trwa! Zaglądajcie na Facebook na profil Husqvarna Polska i Fundacji Alivia, i bierzcie udział w aukcjach!
Dodaj chorym odwagi!
Pomagamy chorym na raka w finansowaniu terapii, konsultacji, badań i dojazdów do ośrodka leczenia, a także edukujemy i reprezentujemy pacjentów w debacie publicznej.