KRS 0000358654

Ad-Vice

Sieć Ad-Vice znajduje się wśród liderów w branży reklamowy internetowej. Specjalizujemy się w szeroko pojętych kampaniach brandingowych w internecie. Naszą mocną stroną jest elastyczność oraz indywidualne traktowanie każdego z Kontrahentów. Współpracujemy ściśle z ponad 500 witrynami w internecie docierając do ponad 11 milionów internautów. Na wyłączność posiadamy w naszym portfolio ponad 200 podmiotów w 16 kategoriach tematycznych. Jesteśmy ekspertami od reklamy typu display. Z naszymi kontrahentami rozliczamy się w modelach cenowych CPM oraz FF oferując wszystkie dostępne na rynku formaty reklamy internetowej. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom konsumentów w 2012 roku rozwinęliśmy nasze możliwości reklamowe w zakresie: Rich Media, Video online, Reklamy na blogach. Wierzymy, że internautów warto angażować oraz nieustannie zaskakiwać innowacyjnymi rozwiązaniami kreatywnymi. Systematycznie tworzymy nowe formaty reklamowe wyprzedzając naszą konkurencję. Doradzamy w zakresie doboru środków przekazu niezależnie od budżetu. Jesteśmy pasjonatami reklamy internetowej – chętnie dzielimy się swoimi kompetencjami w tym zakresie dlatego już dziś wyślij nam zapytanie. Rynek reklamy online w Polsce dynamicznie rośnie. Udział w torcie wydatków przechyla się na korzyść reklamy display osiągając w 2011 roku w tej kategorii wynik 41%. Na naszych witrynach realizowane jest badanie Megapanel PBI/Gemius. Wszystkie witryny zrzeszone w sieci emitują reklamy zgodne ze standardami IAB, którego jesteśmy aktywnym członkiem.

Zostań naszym partnerem!

Wiemy jak sprawnie i profesjonalnie budować relacje oraz wspólnie realizować projekty. Chętnie podzielimy się wiedzą na temat społecznie odpowiedzialnego biznesu oraz pokażemy jakie korzyści może przynieść komercyjnym firmom. Zapoznaj się z naszą ofertą!

Nasza wizja

Zmienić złośliwego raka w łagodną chorobę

Wierzymy, że przyjdzie dzień, kiedy nawet zaawansowany rak stanie się całkowicie wyleczalny, a jego okrutny charakter będzie tylko wspomnieniem, tak jak cholery, dżumy i wielu innych, początkowo śmiertelnych i strasznych dla ludzkości schorzeń.

Wspierać polską onkologię i służbę zdrowia

Alivia prowadzi działania rzecznicze, zwracając uwagę decydentów na problemy polskiej onkologii i skłaniając do wprowadzania zmian, korzystnych dla pacjentów onkologicznych.

Edukować, uświadamiać, reprezentować

To wiedza zmienia niemożliwe w możliwe. Dlatego dbamy, by być na bieżąco i dostarczać nowości ze światowej onkologii w przystępny sposób. Każdy dzień opóźnienia w diagnozie wiąże się z ryzykiem braku możliwości skutecznego leczenia.

Dostarczać praktyczne narzędzia dla pacjenta

Dążymy do tego, by zapewnić ludziom chorym na raka narzędzia, dzięki którym będą mogli odważnie korzystać ze zdobyczy światowej medycyny i wygrywać z chorobą każdego dnia.

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w kwietniu 2010 roku. Założycielem jest Bartosz Poliński – starszy brat Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany zaawansowany rak. Rodzeństwo namówiło do współpracy innych.

W momencie diagnozy rokowania Agaty były niepomyślne. Rodzeństwo zmobilizowało się do poszukiwania najbardziej optymalnych metod leczenia. Nie było to łatwe – po drodze musieli zmierzyć się z niewydolnym systemem opieki onkologicznej, trudnościami formalnymi i problemami finansowymi. Szczęśliwie, udało się im pokonać te przeszkody. Agacie udało się również odzyskać zdrowie i odmienić fatalne rokowania. Doświadczenia te, stały się inspiracją do powołania organizacji, która pomaga pacjentom onkologicznym w trudnym procesie leczenia.

Fundacja naświetla problem występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Propaguje także proaktywną postawę wobec choroby nowotworowej i przejęcie inicjatywy w jej leczeniu: zdobywanie przez chorych i bliskich jak największej ilości danych na temat danego przypadku, podejmowania decyzji dotyczących leczenia wspólnie z lekarzem. Podpowiada również sposoby ułatwiające szybkie dotarcie do kosztownych badań w ramach NFZ (kolejkoskop.pl), informacji o nowotworach złośliwych i ich leczeniu, jak również publikuje w języku polskim nowości onkologiczne ze świata na swojej stronie, jak i na profilu Alivii na Facebook’u.

W krytycznych sytuacjach fundacja pomaga organizować środki finansowe na świadczenia medyczne dla chorych, które nie są finansowane z NFZ. Zbiórkę funduszy umożliwia Onkozbiórka, które Alivia prowadzi dla potrzebujących.